5 dagar kvar....

Åååh vad jag längtar!
Jag vill ha torsdag nu, nästa torsdag såklart image50
Det är då jag ska min tatuering!!
Jag ver att jag ska ha den på handleden, man än har jag inte riktigt
bestämt mig för vilken arm????
Jag är ju vänsterhänt, men gör ändå ganska mycket med höger.
Höger är ju den armen jag använder om jag tex ska kasta
någonting, typ som en boll eller nå.
Hmmm, kanske inte spelar så stor roll vilken hand man använder mest
men det jag tänker på är ju vilken arm är den bäst att ha på
om man vill visa den så mycket som möjligt??
Svårt det där egentligen, men det börjar ju dra ihop sig så jag lär
ta och bestämma mig ganska snart.
Sen tänkte jag ju kolla om det går att boka en ny tid på en gång
men då är det ju bra att ha ett färdiguttänkt motiv.
Har kolla runt lite nu på olika sidor på nätet för inspiration men
hittade inget särskilt märkvärdigt av intresse.

Jaja, jag får leta vidare imorrn eller nå, för nu måste jag i säng.

Usch tidigt morgon imorrn, kl 6 måste jag upp, det får bli extra starkt kaffe
om jag ska klara mig igenom dagen som en normal människa            
Kommer vara värre än såhär när jag kliver upp om ca 5½ timme   image78


GooooooodNajt                           image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0