Ångest.........

image81


Alltså vem vill vara sjuk när det är såhär underbart fint väder?
Eller ingen vill väl vara sjuk överhuvud taget!?
Men det känns ju ännu jobbigare när det är strålande sol och molnfritt ute  image1
Jag kände mig lite småhängig imorse när jag gick till jobbet men jag
är ju inte den som sjukskriver mig för en liten förskylning så jag gick
ju dit som vanligt. Inte förrän jag gick på rast nu kl 15 och kom hem
och tänkte lägga mig och sova en stund, slog det mig att jag kanske ska
kolla om jag har feber ändå, och klart jag hade det, jag som aldrig brukar
vara sjuk med feber  image52
Jaja det var bara ringa till jobbet och säga som det var det.

Sen jag fick fast anställning juni -07 så har jag inte varit
sjuk och hemma från jobbet en endaste gång.
Nu är som det är, det är bara knarka alvedon och dricka så
mycket vatten/vätska som möjligt.


Kul om jag är sjuk imorrn också, på min jäkla födelsedag!!!

Jag som tänkte bjuda vännerna på mat och dryck på fredag
och bjuda släkten på fika på lördag.

Så jäkla TYPISKT!!!!!    image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0