Another day

Vilken j*vla pina det här är alltså!!
Sorry jag tjatar men det här är inge kul!!!
Vill inte sitta inne hela tiden när det är såhär fint ute,
men jag har ju ingen ork till att ta mig ut heller.
Döont i halsen har jag, varav det resulterat i absolut ingen matlust idag.
Det ända jag har ätit är två ostfrallor till frukost.
Sen har jag tydligen feber idag också, skit att jag kollade efter.
Är helt övertygad om att jag nog känt mig piggare om
jag inte vetat om att jag har feber.
Har iallafall betat av några av filmerna som Emma kom med igår,
ska nog ta och glo på ett par till senare.

Nu ska jag iallafall gå och titta om jag har nå ätbart som
går att svälja utan att det känns som sandpapper i halsen   image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0