Äntligen äntligen!!

Alla dagens "att göra är blev avklarade"


  • Försöka att komma upp i vettig tid för en morgonpromenad!
  • Äta frukost och hinna duscha
  • Skjutsa mormor till stan fram och tillbaka (ca kl 10)
  • Hem och fixa/äta lunch
  • Åka till stan och hämta Lisa (om hon fortfarande vill följa med)
  • Tatuera mig kl 15


  • Äntligen har jag fått min fina tatuering gjord,
    en stjärna på insidan av handleden.
    Jag är såå nöjd, den blev jättebra och Jocke,
    som gjorde den, var jätte-trevlig, så noga och duktig.

    Så honom kan jag verkligen rekomendera:

    Jocke HultmanTemple of art.
    Har studio i falun men jobbar även lite
    här uppe i härnösand ca var 6:e vecka just nu
    men det ska väl förhoppningsvis bli oftare och till slut
    ska det väl bli att han öppnar upp en studio här igen.

    Har redan bestämt mig för att jag ska göra en till
    och den ska jag definitivt göra hos honom!
    Eller EN till vet jag inte om det blir, som det känns
    nu så vill jag nog ha fler än en till  image44

    Nu ska jag krypa i säng, har en lååång arbetsdag imorrn
    så för att undvika att den blir alltför jobbig så måste jag nog få
    ordentligt med sömn för att palla.

    Bjuder nog på en bild på min fina handledskonst imorrn  image89


    Natti natt                   image90


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0