Äntligen...

fick jag tummen ur a*s*e* och tog tag i lite saker här hemma idag,
som jag tänkt göra länge men det har bara inte blivit av.
Fast jag började dagen med en timmes promenad,
och riktigt skönt var det.
Sen hem fixade lite mat och började sen småfixa lite.
Jag bytte ut gardinstängerna i vardagsrummet och fålla
upp gardinerna där också, det tog sin lilla tid.
Men det är skönt att ha det gjort.
Nu är det bara köket kvar för det orkade jag inte göra idag
för jag hade så jäkla ont i nacke och axlar när jag var klar.
Har köpt en alldeles för tung och otymplig borr/skruvdragare.
Men den funkar prima till det lila jag gör med den.



Dagens mest spelade låt här hemma idag:





Jag hade helt glömt bort denna gudomliga låt.
Den är ju bara så fruktansvärt sköön.
Jag är beroende.

Nu måste jag in i duschen sen sova.
Ska ju jobba hela helgen image1


See ya soon            puss             image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0