Datorn är seg....

jag vill ha en ny datorn!  Den här är så fruktansvärt seg så fort man ska göra någonting.
Det tar hundra år för den att ens öppna ett dokument.
Håller på att rensa lite bland min musik men nu har jag tagit bort allt
som jag kunde ta bort, det som är kvar nu vill ja ju ha kvar på datorn.
Även om jag inte lyssnar på allt just nu så kanske jag får ett ryck
nästa vecka och vill lyssna på nå som jag typ aldrig lyssnar på    image50

Har funderat länge på att köpa en extern hårddisk så jag får plats
med lite mer saker, och slipper ta bort en massa.
Det kan ju nämnas att det inte är någon direkt ny datorn jag har.

Men men, nu tänkte jag slå igång en fullständig datorkontroll
och det lär ju ta sin lilla tid så jag tänkte dra ut till Svedje en sväng
och kolla om det bjuds på nå kaffe.

Själv bjuder jag på några bilder som jag tog på
min långpromenad häromdagen      image72



    

   Backe upp

   Backe ner

   Fler än mig som var ute på promenad?


Hej så länge                 image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0