Duktig än så länge.....

känns som om jag borde vara riktigt stolt över mig själv.
Kanske inte ska ta ut för mycket i förskott än?
Men hittills har jag varit riktigt duktig.
Har varit ute och promenerat fyra dagar i rad nu.
I fredags blev det en timme, i lördags kanske 45 min,
i söndags 30 min på min rast och idag på förmiddagen
blev det en timme igen I REGNET som vräkte ner.
Kanske har jag äntligen hittat den motivationen som jag
behövde för att kunna ta tag i det hela.
Provade till och med småjogga några meter men
det är dumt att utmana ödet när konditionen inte alls
är på topp efter en lång lat vinter med alldeles för mycket
ciggaretter. Men snart! Funderar på att damma av min
trogna vän cyklen nu när våren börjar visa att den faktiskt
tänkte komma fram i år också. Och den lär hjälpa mig
lite med konditions biten.

Nu ska jag glo lite på tv, har ju missat halva Cashmere mafia.
Kanske kanske har den serien en möjlighet att fungera som
substitut till sex and the city??
Är ju trots allt samma skapare till de båda serierna.

Vad tycker ni om den nya serien??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0