Extra extra....

ja det blev några extra jobbade timmar idag, 11h för att vara exakt.
Eftersom D som skulle komma och byta av mig på eftermiddagen
ringde och sjukskrev sig typ en timme innan jag slutade och han skulle börja.
Innbillningssjuka kanske??

Äh skit samma, jag fick några extra timmar och det är inte helt fel.
Lite drygt att jobba ett likadant långt pass (07.00-07.00) imorrn igen men det
får man väl ta så länge man inte gör det för ofta så man bränner ut sig eller nå.

Måste börja spåna lite hur jag ska ta min semester i sommar.
Känns nästan lite panikartat eftersom arbetsgivaren gärna vill veta den 15/4
och det är ju faktiskt bara några dagar kvar till dess.

Men jag vet ju inte vad jag ska göra i sommar ens???
Vill ju göra nå kul, inte ta ledigt och bara gå och dra benen efter mig.

Hade ju velat åka på Sweden Rock men det kan jag ju glömma, kanske nästa år.
Däremot skulle det ju vara nån ny festival runt gävle/bollnäs om jag
inte missminner mig, och jag tyckte det var rätt sköna band som skulle
lira av dom som var bokade hittills.
Kanske kan höra med J om han är sugen att haka på, det är ju inte så långt ifrån
stugan, om jag nu pallar att åka dit och vara där utan att bryta ihop??

Jaja, ny dag imorrn, och därmed mera jobba  image1 så jag lär ta och krypa till kojjs.
Är aptrött och det värker i nacke och axlar, så det ska bli skönt att lägga sig och sova.



image79          Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0