Fan va less man blir

Är så fruktansvärt less på det här vädret nu.
Snö, mer snö, blasksnö, regn och åter igen mer snö.
Kan det inte bara slut nu, pallar inte med det här trökiga skitvädret längre!
Det kommer ju sluta i en ny deppoperiod för F*N

Tog mig en sväng ut till svedje idag.
Det var träningstävling i agility i ridhuset och jag var lite nyfiken
så jag vara tvungen att åka dit och kika lite.
Ville kolla om det var med nå hundar av den rasen som jag
är intresserad av att skaffa och eventuellt prata lite med ägarna,
och det var det så det var jättekul.

Sen gick jag upp till moster och fick mig lite kaffe
innan jag åkte hem.

Nu måste jag nog springa till ica en sväng, tiden bara sticker iväg ju
så jag har inte gjort nå mat nu på eftermiddagen kom jag på.
Sugen på nå gott, undrar vad det kan bli.

Off to Ica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0