Ge mig svar!

Vad är det som händer med mig?
Trodde den jobbiga perioden med allt "det där" skulle räcka
för ett tag nu. Inte att det skulle övergå till nå annat jobbigt på en gång.

Borde jag inte få vara glad nu? Har ju inte problem med nå speciellt nu, eller?
Jobbet funkar bättre nu än tidigare men det kommer aldrig bli
klockrent så det är lika bra man vänjer sig.
Vad är det som ligger och gnager i mitt huvud som jag inte kommer
på vad det kan vara??
Kanske är det för att jag saknar "nån"?
Jag trivs ju bra med singellivet. Kan göra vad jag vill, äta vad/när
jag vill, åka vart jag vill, sova när/hur länge jag vill.

Men ioförsig alla vill ju ha kärlek också. Känna sig älskad av
någon och även att få älska någon tillbaka.
Nu är man ju enda singeln i gänget igen nu när E träffa karl     *suck*
Jätte-glad för hennes skull, men jag vet ju hur man är när man är nykär,
då har man ju bara sin älskling i huvudet hela tiden i princip.
Och det unnar jag henne verkligen. Vill ju bara inte bli bortglömd.

Det felet som jag gjorde i början av mitt och J:s förhållande.
Jag var ju bara med honom hela tiden, knappt nå med
mina kompisar. Inte undra på att dom tröttna på mig ett tag.
Men ändå tur för mig att dom är så pass underbara
att dom inte gav upp hoppet om mig helt.
Men ser ju vilka som finns kvar idag.

Bara känslan att få bli omkramad i såväl jobbiga som glada stunder igen.
Att få överösa någon med kärlek, att få känna sig älskad och uppskattad.
Kunna få spontana pussar "bara sådär", ha mysiga hemmakvällar i soffan
tillsammans, ha djupa samtal om allt och ingenting innan man ska sova.
Hitta på nya spännande saker, bara åka iväg någonstans i bilen utan
nå förbestämt mål. Det är mycket som jag saknar.

Kanske är det någonting sånt som ligger och gnager.
Likväl som jag klarar mig ensam min mina älskade kissekatter
så känns det just nu som om jag behöver nån att dela livet med.

Nää usch, nu ploppar det upp      Too much memories      image49




Nu är det illafall sängdags, ska kämpa mig upp och ut
och promenera imorrn, har varit duktig 3 dagar i rad nu
(kanske inte just på morgonen, men jag har varit ute och promenixat iallafall)






Godnatt !!                       image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0