Imorrn är det dags!

Torsdagens att göra:

  • Försöka att komma upp i vettig tid för en morgonpromenad!
  • Äta frukost och hinna duscha
  • Skjutsa mormor till stan fram och tillbaka (ca kl 10)
  • Hem och fixa/äta lunch
  • Åka till stan och hämta Lisa (om hon fortfarande vill följa med)
  • Tatuera mig kl 15 image44

Resten av dagen ska jag bara njuta av min nya kroppsutsmyckning
och sen måste jag även sätta mig ner och bestämma när jag ska ha
min semester, annars blir det nog inga roliga miner på fredag när jag
kommer till jobbet eftersom hon egentligen ville veta om semestern
runt den 15/4, och det var ju igår. Dom andra har redan lämnat in.
Fan va stressad jag blir av tanken på att jag måste gå igenom allt
det och bestämma mig osv, vet ju inte ens vad jag ska göra i sommar   image52


Vet iallafall att jag ska gå och sova nu så jag
pallar den där morgonpromenixen före frukosten.
Hoppas det är lika fint väder imorrn som det var idag.



image26
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0