It's just another manic monday!

Fan vad veckorna rusar iväg nu, jag hinner inte med.
Eller är det kanske så att man inte vill hinna med??
Var iväg och bytte sulor på bilen idag, fan va skönt det känns
att äntligen ha det gjort, även om det sved lite i plånkan.
Blev tydligen en liten miss i kommunikationen i fredags
när jag var där och kollade och fick pris på det hela.
Jag var inställd på ett pris med fick ett annat idag.
Skit samma, nu har jag iallafall nya fräscha däck på räsern.

J kanske skulle komma upp idag, men jag tror inte det blir så.
Då borde han ha funderat klart över det och hört av sig vid det här laget.
Det kom på tal om jag kanske skulle åka ner till Vallvik en sväng
på fredag och hälsa på för dom skulle vara där hela veckan.
Men jag vet inte, får se, kanske inte pallar det, vet inte om jag har
råd heller för den delen.

Nä nu ska jag gå och fixa lite käk, sen 15.30 ska jag och Annis
ta en liten raggarrunda in till stan och hälsa på hos veterinären
och få en liten spruta. Den skulle dom ha 400 spänn för!!
Det tycker jag är dyrt när jag är van att betala ca 250 image1
Tur att jag inte ska ha med alla 3 kissarna samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0