Lättimponerad??

att jag skulle sitta framför tv:n en lördagkväll är kanske inte
så konstigt eftersom jag fick sluta jobbet 21.15 och börjar jobba
imorrn bitti igen kl 9.00, jag menar det är ju inte som upplagt
för en utekväll direkt.
Skrällen var ju att jag blev sittandes och tittade på tv4:s nya program "körslaget"
Wooow, jag trodde ju att det skulle vara skitdåligt men det var ju asbra ju.
Iallafall Cans gäng var ju grymma som f*n,         "rock on"   image45
och så blev jag ju helfrälst av Brolles bidrag idag           

Dom var ju asgrymma ju!!!!

Eller är det bara jag som är lättimpad efter en halvtråkig dag på jobbet???

Nån endaste liten kotte mer än mig måste ju ha tyckt om det iallafall??

Brolles gäng körde ju en väldans bra låt iallafall,

I LOVE IT       






Nää nu är det   image46     och  sen sängen nästa



puss på er                Godnatt

Kommentarer
Postat av: Man & Mode

Godkväll på dig :D Jag har nyss lagt upp en tävling om 500 kronor i presentkort på min blogg som du kanske skulle vara intresserad av? Ha en fortsatt fin natt :D KRAMAR!

2008-04-06 @ 00:24:03
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0