Plötslig sovmorgon....

06.40 ringer hemtelefonen.
Ja vem är det annars om inte K tänker jag,
kan bara vara ifrån jobbet vid den här tiden.
Jag fick helt plötsligt börja lite senare idag,
synd att jag redan klivit upp 40 minuter tidigare.
Men jag vet inte om anledningen känns särskilt roande.
K:s dotter har troligtvis magsjuka  image1
Då hade jag nog hellre stannat hemma hela dagen istället.
Usch vill verkligen inte bli smittade! Hoppas hon har ätit nå
dålig mat i skolan sa jag till K, så att det inte är magsjuka.

När jobbade på dagis under två års tid så blev jag aldrig smittad
en endaste gång, visst blev man lite sympati/inbillnings illamående,
men det blev aldrig att jag fick springa och kräkas eller nå.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag slipper bli smittad även denna gång.
Usch fy fan, så ska jag ju jobba hela dagen imorrn också kom jag precis på

Vill inte bli smittad, vill inte ligga sjuk!!!!!!  Jag har hellre feber än magsjuka  image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0