Så typiskt.....

Nu har jag dammsugit och torkat golven överallt
och det luktar så gott och fräscht i hela lägenheten.
Det är det bästa med att städa förutom att det blir rent förstås    image24

Jag ska snart springa till tvättstugan och börja tvätta också.
Nästan kris vad gäller underkläder nu, är dålig på att komma
ihåg att boka en ny tid varje gång jag tvättat klart, allt skulle
ju bli så mycket smidigare om man hade en bokad tid
typ en gång i veckan. Skulle man ju slippa gå dit och leta
tid när man har överfullt med smutstvätt som jag har nu typ.

Jag åkte upp till jysk en sväng för jag hade sett ut en ny tvättkorg
därifrån, typ som en pall i trä med en tvättpåse i, men klart som
f*n stod det ingen sådan ute och när jag frågade om den så sa
hon i kassan att hon hade på lagret sånna som var omonterade.
JA tänkte jag, fan va nice, men sen frågade jag vad den kostade.
499!!!! Jaha sa jag, hade ju för mig att den bara kostade typ 250 spänn.
Ja det måste ha varit när vi kade den på kampanj.
Attans attans!!  Jaja då struntade jag i det förstås.
Såå jäkla snygg är den inte så jag pröjsar 500 för den.
Då lär det finnas snyggare prylar för 500 kr som jag
kan ha min smutstvätt i   image50

Nu måste jag packa tvättpåsarna

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0