Shit.....

va nöjd jag är nu.
Det blev lite över 10.000 steg på stegräknaren vid dagens promenad.
Nu börjar det ta sig, känner mig riktigt sporrad och ser fram emot det
eventuella resultaten all motion och träning kan ge.
Och så blev det en god och nyttig sallad till lunch.

Får se vad det bli till middag? Det lutar nästan lite åt ungspannkaka.
Viktväktarna hade ju ett recept på ungspannkaka med varmkorv.
Smakade mycket bättre än vad det lät iallfall.
Men nu tänkte jag nästan slänga i lite skinka istället.
Borde ju kunna funka?? Rökt skinka ska ju vara magert, eller?
Tror det bli bra iallafall.

Nu ska jag och alla hårdrocksgrabbar fortsätta med städningen.
Ett 7-jävla bra team vi är tillsammans! Jag städar och dom spelar
ljuvlig musik för mig, tycker jag är en ganska bra fördelning
Just nu är det bland annat: Takida, Iron Maiden, Danko Jones, Joe Satriani
och massa fler som hjälper mig och det ska bli skinande rent  image7

image45  Rock On mina darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0