Taskig tajming...

Usch det är patetiskt vad jag har tyckt synd om mig själv hela dagen.
Inte för att jag ser min födelsedag som så himlans speciell nu längre
men jag hade väl iallafall kunnat få vara friskt så jag hade sluppit
vara ensam hela dagen!! Nää men feber hela dagen,det är ju kul           image99
Urgulliga mormor kom hem till mig imorse med lite saker hon varit
och handlat på affärn åt mig. Honung, Kan Jang och halstabletter mm.
Mig gulliga supertant, en blombukett hade hon köpt också  image50
Sen har jag fått massa grattissms och telefonsamtal lite titt som tätt hela dagen.
Men jag ville ju vara frisk så jag hade kunnat städa ordentligt idag och kunnat
bjuda på fika i helgen, men är jag såhär imorgon så är det ju bara till att ställa in det.
Jaja ny dag imorgon, och nya tag så vi får väl se hur man mår då.

Min bästaste gulligaste Emma i hela världen var hit nu ikväll och
hade en hel godispåse full med filmer med sig till mig                         image35
så jag har något att fördriva tiden med imorgon.
Åå du är bäst gumman, du räddade mig verkligen från att gå in
i en djup jagärsjukochtyckerjävlasyndommigsjälvdepression.

Nu ska jag nog koka min typ 27:nde panna vatten i vattenkokaren och hälla
upp ytterligare en kopp med honugnsvatten för att lindra min onda hals.
 

Kan ju iallafall  säga    image93     till mig själv och alla andra där
ute som har detta trevliga datum som den dag då de föddes.
Bland andra mina gamla klasskompisar Anna.H & Magnus A.

NEJ!! nu blir det honugnsvatten nån av filmerna som Emma kom med  image50
innan det bli Godnatta


image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0