that's the way aha aha i like it....

Ja jag hann ju såklart inte ens med hälften av det jag hade
tänkt göra idag men lite blev avbetat iallafall, desvärre var
jag då knappt ut på hela dagen förutom dom 10 minuterna
när jag cyklade fram och tillbaka till ica.

Jag fixade iallafall klart alla gardiner, med fållning och så,
och det är skönt för det tog sån tid och var så tråkigt.
Men då har jag ju alla annat kvar på listan som måste hinnas
med innan fredag kväll.
Kl 21 var det iallafall slutstädat för idag för då började Cachmere Mafia
och tätt efter det, Prison Break, som jag faktiskt inte följt nå speciellt
förrut men nu har det bara blivit så att jag börjat kika på det också.

Såg den här reklamen för första gången för länge sen men såg den igen idag.
Alla borde ju ha sett den här vid det här laget men den är ju
så söööt så jag bara måste slänga in den         image24






Nää det är arbetsdag imorrn, hela dagen dessutom och det känns som
om jag håller på och bli sjuk, hoppas inte, så jag lär krypa i säng.
Säkert massa jäkla pollen som börjar komma och ska jäklas.

Goodnighty                  image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0