The feeling's alright....

Fick sluta från jobbet strax efter 21 igårkväll och hade tidigare
på kvällen fått förfrågan om jag skulle med ut.
Jag som egentligen hade sluttid till 23 igår kände att det skulle bli
alldeles för stressigt att följa med ut eftersom man gärna vill hinna
duscha och göra sig iordning och ändå hinna komma till förfesten
i skaplig tid så man hinner vara där ett tag innan man måste ner
på krogen. Men eftersom jag fick sluta tidigare så var det ju givet att jag haka på.
Duschade och gjorde mig iordning och körde in till stan, lämna bilen hos Håkan
och gick därifrån hem till Max där dom andra var. Kul att lära känna ytterligare lite folk.
Jag ska ju dessutom följa med Lisa och ett gäng till Ulvön i sommar och det är
Max som har fixat med stuga och sånt så det ska bli riktigt kul.

Ikväll blir det utgång igen, kanske lite lugnare kväll dock, kunde ha blitt lite
för mycket igår men jag höll mig ganska stadig ändå som tur var.

Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den här låten den
senaste veckan men jag kan helt enkelt inte sluta den är ju så jävla
guld, jag har blivit beroende




I LOVE LOVE LOVE IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0