Trött på mig själv.....

Har varit ledig idag, sjukt sköönt var det.
Men jag hade ju tänkt göra en hel massa saker.
Vettiga saker! Men har jag gjort nå vettigt??
Nä självklart inte. Satt och pillra på hemsidan som
jag gjort för att lägga ut bilder på, prata i telefon
med Terese ett bra tag, sen flög tiden bara iväg.
Men imorrn ska jag f*n ställa klockan, trots att jag är ledig då med,
så jag kommer upp i tid och kan göra allt som jag hade tänk göra idag.
Ska bland annat gå ut på en långpromenad imorgonbitti hade jag tänkt.
Så skönt och det är ett bra sätt att komma igång på morgonen.



Bjuder på lite bilder från i lördags när jag var ut med dessa
tre härliga tjejerna.
Hade en jättekul kväll, med massa galenskaper!


   
 


Nää nu ska jag gå och läsa lite innan läggdags

puss   image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0