VÅRstädning!!


Stryka och fålla upp gardiner i sovrummet, tvätta fönster,
skruva upp nya gardinstången i köket och fålla upp gardinerna därinne,
åka till soptippen med lite saker, åka till återvinningen med papper, glas etc,
dammsuga & våttorka golven, damtorka, diska, plocka ihop/vika tvätt,
sortera alla jäkla små högar med papper och diverse på v-rums bordet,
laga mat
      och säkerligen en massa mer saker som jag inte kommer på
just nu.

Vem tror att jag hinner allt det idag???

Imorrn jobbar jag hela dagen, på onsdag är jag ju förvisso ledig
igen men då fyller jag ju så då har jag ingen lust att städa och dona
men kommer ju såklart göra det om jag blir tvungen.
Torsdag jobbar jag halvdag så då hinner jag göra lite när jag slutat
jobbet men på fredag är det fullt ös medvetslös igen, för då ska
jag hinna handla en massa saker till kvällen och fika till lördagen
och sen en snabbstädningen igen, för på fredag tänkte jag bjuda mina
kära vänner på mat och dryck och förhoppningsvis en trevlig kväll!

Nu måste jag gasa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0