ännu en dag.....

som har förflutit, tycker dagarna bara flyger förbi nuförtin.

Samtidigt känns det som om mitt liv står helt still.
Det händer fan ingenting, jag vill göra nånting kul men
har väl inte riktigt kommit fram till vad, och det lilla jag
har kommit fram till känns som en omöjlighet att genomföra
just nu =(

Ska man behöva flytta igen kanske? Skaffa ett nytt jobb
där man kan få träffa och lära känna lite nytt folk?
Känner mig jäkligt ensam ibland, saknar min gullungar där nere!
Måste ta en tripp ner snart, får se om det bli i september redan,
eller om jag måste vänta till oktober, eller om det rent utav kan bli både och.
Fan att det ska vara så långt, och att bensinhelvete ska vara så dyr nu.
Hmm.......ska klura på det där rejält, helst av allt skulle jag vilja åka
både september & oktober men det lär väl ekonomin få avgöra.
Måste ju besikta bilen också, så vi får väl se hur det går.
Ska se till och ringa imorrn och boka en förbesiktning.

Eftersom jag har varit ute i svedjovitch halva dagen så har jag ju
därmed inte ätit nå middag, så man lär väl gå och kika efter nå ätbart nu kanske.

höööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0