at last....

äntligen fick man komme hem, till katternas stora glädje.
Dock är man inte på bästa humör så det går tyvärr ut över
dom ibland när man kommer hem från det där jobbet.
Speciellt när dom springer runt benen och skriker av glädje
av att matte äntligen kommer hem efter att ha varit borta hela dagen,
och pockar på uppmärksamhet, så man snubblar på dom och halvt
har ihjäl både sig själv och nästintill dom med.
Men jag gör mitt yttersta för att inte dra med mig jobbet hem,
ändå sitter jag här och tjatar om skiten.

End of that story for now!!

Vad ska man gör nu då tro??
Nå bra på tv är det väl inte? Kanske skulle slänga igång en film?!
Eller kanske fixa lite bilder som jag tänkt göra i flera dagar nu?!?

Hmm får tänka på saken över lite lätt kvällsfika, känner magen
knorrar lite smått, fastän jag åt en matlåda på jobbet?
Inte konstigt att man ser ut som man gör!
see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0