Bad day.....

Jag är inte alltför nöjd med denna dag så
det är skönt att den snart är över!
Jag var nämligen upp till volvo idag och gjorde
en förbesiktning på min bil, och det var väl inte dagens roligaste.
Nog för att jag hade försökt ställa in mig på att det skulle vara
nånting fel, men att det skulle vara sååå mycket fel som det
var hade jag ju inte direkt räknat med   =(
Det var iallafall en hel massa och jag vill inte ens
tänka på vad allt ska kosta.
Nu har jag ju iallafall bestämt mig att det blir en neråtresa
nästa vecka så då kanske pappa kan hjälpa med att fixa lite
av det som måste göras.
Känns bara så jäkla drygt att behöva lägga ner massa pengar
på den där bilen hela tiden, finns ju roligare saker att spendera på.


Imorrn ska jag iallafall jobba till 16 sen ska jag upp på bondsjön
och hämta lilla Rufus =)
Jag ska nämligen vara hundvakt några timmar imorrn till Emmas
mammas hund som heter just Rufus, han är av rasen Russkiy toy och jättesöt.

Bilden lånad från skk:s hemsida och visar hur rasen ser ut


Så jag tänkte till att börja med att jag och Rufus ska åka iväg och hejja på
Johanna (kusinen) när hon har fotbollsmatch, måste dock bara kolla upp
vart det är, det borde vara inne i stan nånstans, men vart??
Ska kolla upp det imorrn så får vi se.
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, beror nog på vädret, för är det som
idag och bara regnar hela tiden så är det ju inte så kul med långprommisar direkt.
Emma slutar 23 så hon kommer och hämtar honom efter det nån gång,
Så vi kommer nog få spendera lite tid hemma med katterna också,
spännande spännande =)


Nu ska jag iallafall krypa i säng och slänga på nån film på datorn.


Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0