För mycket fritid?

Det var det jag fick höra att jag hade, från en polare när
jag berättade om att jag prövat på det där med gratisbio =)
Kanske är det så, men samtidigt är det ett bra tidsfördriv
när man sitter på jobbet och inte har så mycket att göra.

Nu har jag även reggat mig på gratisgrodan   =)
Det verkade ganska enkelt det där med att få ihop poäng,
sen var det bara att försöka värva nya medlemmar.
Det var det enda man behövde gör för att kunna få te x:

Canon Powershot A560  (15 Värvningar)
Apple iPod Nano 4GB  (16 Värvningar) 
denna har jag valt
Xbox 360 Basenhet Arcade HDMI  (25 Värvningar)
Sony Ericsson W660i  (25 Värvningar)
Garmin Nüvi 200  (18 Värvningar)
H&M Presentkort 500kr  (8 Värvningar)

En sak som är bra är att man närsomhelst kan välja
nån annan pryl, som om du valt en ipod från början
så kan du byta till ett H&M presentkort om du hellre vill ha det.

Enda du behöver göra innan du börjar värva medlemmar är att
samla ihop 1 poäng och det gör du lätt genom att registrera dig
på lovefilm och ta del av deras erbjudande om att hyra film gratis
i en månad, tror det var fyra filmer man fick hyra, och man betalar
inte en krona, sen är det bara avsluta sitt medlemskap inom en månad
från aktiveringsdatumet om man inte vill fortsätta, men då kostar det givetvis.

följ den här länken om du också är nyfiken på vad det är och hur det funkar  =)
g r a t i s g r o d a n


tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0