hell yeah....

va jag är bra, jag slipper jobba extra på tors.
K frågade igår om jag kunde ta extra både ons å tors,
och till en början sa jag nej, men dumsnäll som man är
så sa jag sen att om hon verkligen inte hittat nån annan som kunde
jobba så kunde jag väl ta iaf torsdagspasset då.
och idag visade det sig att hon fixat ons men inte tors.
Fan tänkte ja och ångrade genast att jag sagt ja om att jobba,
men sen nu på eftermiddagen så ringde jag till en annan tjej
och kollade med henne, och guess what?! Hon tog det!!!
Så jag slipper och det är jag överlycklig över!!

Nog om det, nu tänkta jag slå igång en film, har inte riktigt
bestämt om vilken än, har ju som sagt några att välja mellan.
Får oledola om vilken kanske?
Ska dra på mig myskläder och hälla upp lite snask i en skål,
sen är man fit for film.


Höörs senare


p.s konstigt vad "många" som kikat på min blogg idag?
Inte många polare som har adressen så det måste ju vara
för mig okänt folk och om så jäkla intressanta saker
skriver ja ju inte om, men kul ändå =)

Kommentarer
Postat av: Mia

haha näe de e ja som klicka in 54 ggr :D haha

2008-08-05 @ 19:27:41
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0