Hur många klarar jag idag?

Hittade en ensam stackars öl i kylskåpet nyss,
det vore ju förjävligt om inte han också skulle
få vara med och titta på film, jag menar allt blir
ju så mycket trevligare om man gör saker å ting i plural.
Så jag tänkte why not, jag är ju ledig imorrn så nog ska spendrups
och jag kunna ha det trevligt ikväll med lite film och snask.

Nu är ju frågan, hur många filmer pallar jag innan jag somnar denna gång??

Sist jag försökte mig på ett maraton blev det ju bara   t v å   o c h   e n   h a l v !
Så jag kollade klart på den som blev halv igår, och på en till.

Ska man satsa på 3 denna gång kanske?

Wanna guess?





För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Citat: Nalle Puh - A.A. Milne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0