inte lång tid kvar nu.....

snaaaart får jag sluta, snaaaart får jag gå hem (förhoppningsvis)!
Ska bli skönt att komma hem, slänga på sig mysbyssorna och bara slappna av.
Ser fram emot sovmorgonen imorrn, kan behöva det eftersom jag har varit lite
slarvig med sovtimmarna den här helgen.
Låg och kolla på film både i fredags kväll och igårkväll fram till typ 02.??
Så jag var ganska trött när väckarn dånade i mitt öra 7.45 och det var dags
att släpa sig upp ur den varma sköna sängen och käka frulle och göra
andra morgonaktiga behov innan det var dags att gå dom jobbiga 10 m till jobbet.
Ja jag bor så nära! Tyvärr, måste jag säga i det här fallet!!

Ledig i två hela dagar, har säkert tjatat om det tidigare, men det tål att säga igen,
ska bli så  sköööööööönt!!

Om jag är tillfreds med mitt arbete??
Jag skulle ljuga så pass att tungan gick av om jag sa att jag stormtrivs.
Men jag ogillar lögner, så jag får väl så lov att erkänna att jag vissa stunder
har lust att sjukskriva mig istället för att gå till jobbet. Men jag gillar inte lögner.



hööööööörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0