jahopp....

hade ju tänkt bjuda på lite bilder från diverse tillfällen,
men det sket sig, var tvungen att avinstallera mitt program
till stor-kameran för att jag inte begrep mig på vad det höll på med.
Ska använda det programet till lill-kameran istället, funkar lika bra.
Men måste installera det på bärbara datorn och massa annat,
så då insåg jag vad tid det skulle kräva och besluta med det att ta
det vid ett annat tillfälle, kanske får tid över imorrn på jobbet, det vet man aldrig.

Så nu ska jag borsta gaddarna, krypa ner i sängen och slå på en film.
Sen är det sussa som gäller om man ska överleva helgen.


Godnatt på er,        sleeeeeeeeeeeep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0