misfits.....

fick komma ifrån jobbet lite tidigare idag, tack för det.
Kom hem fixa lite käk så man har till matlåda imorrn.
Var sugen på nå smarrigt så jag skalade räkorna som
jag köpte igår och slängde in en baguette i ugnen och kokade
lite ägg, ett glas rött till det och jag hade tillfredställt kistan.
Medans jag käka allt gotti så zappades det framför tv:n.
kika canal+ och vad var det där om inte jackass 2!
Hade faktiskt inte sett den förrut *embarresed*
Men kikade iaf klart på den och lät skrattmusklerna arbeta.
Fan va dom är sjuka i huvudet dom där, fattar inte att ingen
av dom dött än, typ brytit nacken eller nå!?

Varför gör det så ont i en själv när man ser nån annan göra illa sig??
Vid ett flertal av deras så kallade stunts, så kom jag på mig själv med
att jag satt med händerna för ansiktet och sa -aj fan va ont, samtidigt
som det nästintill stack till i kroppen när man fick se tex hur johnny knoxville
blev biten flera gånger av en anakonda, eller när flera av grabbarna
satt i en bil och fick en massa getingar inkastade genom takluckan,
behöver jag säga att dom dessutom blev inlåsta i bilen?

those guys are so fucking twisted!!!


Nu ska jag dra på en rulle och sen sussa, ny jobbdag imorrn,
sen ledig i två dar, underbart!

Natti natti



edit: den där jäkla Bam Margera må vara lika sjuk i huvudet som
dom andra grabbarna men han tåls att titta på mer än flera gånger ;)
I like eyecandy =)                Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0