Så j*vla not happy at the moment

Jaha, den här helgen försvann ju lika fort som pengarna direkt efter löning.
Men men, det verkar vara så tiden flyter these days, åthelvete för fort!!!

Iallafall......var ju som tidigare sagt ute i fredags och det var supertrevligt.
Men det var ju inte som jag skrev, att skeppet hade bartömning, utan
det var hamnkrogen, men där var så packat med folk så det slutade
med att vi satte oss på skeppet iallafall =)    Å lika kul var väl det.
Älskar de där bruttorna alltså, så underbart kul man kan ha med dom.
Är man på depp humör så ska man definitivt umgås med det gänget,
för då kommer man garanterat på bättre tankar, åtminstånde för stunden.
Det tråkiga var att jag inte kunde följa med i lördags också bara
för att jag skulle upp och jobba kl 9 dagen efter.
Kände mig toktaggad ett tag och var på väg att stunta i få timmars sömn
och följa med ialllafall, men det sket sig, jag banga och låg hemma i min ensamhet.

Men tack älskade vänner för en supertrevlig kväll!!!


Och så kommer vi fram till dagens punkt med tillängnade svordomar, mitt arbete!
Jag klarar snart inte av det längre, jag kommer inte kunna hålla käft!
Just nu vantrivs jag nå så f*rbannat igen att jag vill bara dra täcket över huvudet
när klockan ringer på morgonen och skita i ALLT!!!!
Jag känner mig totalt hatad av den där *f,knv,mn,vm,jhf,shfhxv*   ååååååååååååh!!!!!!
Och vad ger den där människan den rätten??
Att vara genomelak utan att ge minsta vink till ens nån gnutta av en anledning?
Va fan har jag gjort för att förtjäna dethär???
Jag är aldrig sjuk (typ 3 ggr på snart 2 år), jag hoppar in och jobbar extra och ställer
upp med diverse andra saker och hjälper till för att vara snäll.
Så snälla tala om för mig va fan jag har gjort??????!!!!!!!!!!!
Nä där går det fan inte att stå till svars för sitt beteende och tala
om vad fan som är fel!

Hur ska man kunna veta vad som är fel och vad man ska göra annorlunda
utan kommunikation??????????????

Det här driver mig till vansinne just nu + att det finns en till sak/person som
skapar allmän irritation och kaos i mitt liv.

Usch nu tror jag att jag har skrivit av mig tillräckligt för den här gången,
jag låter ganska elak själv känner jag men det här är verkligen inte kul =(
Önskar jag kunde skriva om precis allt ord för ord i detalj, då skulle nog
alla, iallafall många, förstå varför jag känner som jag gör, men jag kan inte, tyvärr.

Ska slå på filmen jag somnade ifrån igår, som vanligt, och efter den blir det sova.
Hoppas man får vakna upp imorgon, utvilad i kropp och knopp med andra tankar.

Godnatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0