slöardag.....

har inte gjort många vettiga handtag idag.
Kollade på film inatt och imorse, national treasure 1 & 2,
så förmiddagen spenderades i sängen.
Var in till stan en sväng och spenderade lite av mina sista
slantar på kattsand och sen har ja nog inte gjort så mycket mer.
Suttit och slöglott på datorn för det mesta.

Funderar på film igen? Men har så många nu att jag har
svårt att välja.

Får se om jag orkar mig ut på en liten prommis senare.
Har precis ätit min första måltid för dagen =[
Först var jag inte hungrig sen glömde jag totalt bort
att vara hungrig, skärpning på den fronten tror ja.

Nä nu ska jag ole dole doffa om vilken film ja ska slå på

Höörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0