Trevlig pratstund oss 3 emellan...

Hej alla glada! och även dom som inte är så glada, säger hej till alla.
Jag är åtminstånde lite gladare för tillfället.
Har haft en trevlig pratstund med mina systrar.
Kom ju på att jag kanske skulle prova den inbyggda webkameran på laptopen,
så jag ringde hem till far och bad honom fixa in msn på datorn,
han har varit väldigt anti msn tidigare, men jag och min övertalningsförmåga
gjorde det igen =)
Dom har ju ingen webbis så jag kunde inte se dom, men dom fick ju
plågas med min fula nuna ett tag iallafall =)
Så jag pratade med ena syrran i telefon och den andra lyssnade och pratade
ytterst lite (skrattade mest) i headsettet. Det var en trevlig liten syskonträff.
Far sa att han är på väg och ska köpa sig en kamera, så den är på väg och
då kan det ju bli ännu roligare när jag kan se dom också =) Miss them like hell!!

Dagen förövrigt har bestått av bl a ett otrevligt uppvaknande då det värkte i magen som
satan, den var cp redan igår kväll och hade tydligen bestämt sig för att fortsätta
kriga idag. Det var så illa att jag var på väg å ringa till jobbet och sjukskriva mig,
men jag kämpade mig tappert dit ändå, och till slut gick det över lite iallafall.
Känns som om den fortfarande är lite mysko men jag hoppas jag slipper samma
visa som igårkväll, för det var banne mig inte roligt.

Nu ska jag väl ta och fixa lite matlådor tills imöra, som det lät idag så blir det nog
inge rast för min del så jag lär väl ta med mig 2 lådor.
Men vad ska man gör iordning då?? Orkar egentligen inte men jag måste väl.

Lite sallad kanske?? skulle ju vara gottinamnam men det är ju drygt att göra iordning.
Äh får se vad det blir, kanske lever på frukt imorrn.
Nu ska jag gå och slå på vattenkokarn och ta mig en kopp te iallafall,
tills jag kommer på vad man ska laga till.

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0