vända dygnet.......

ja det är vad jag lyckats med nu dom senaste dagarna.
Har suttit vaken länge och kolla på film till typ halv 5 - 5 på morgon.
Natten till igår ringde telfon runt 3 på natten, jag var förvisso vaken,
men det var iallafall ingen trevlig person som ringde och jag ångra
att svarade överhuvudtaget.
Hade inte pratat med denna personen på 3 veckor, vilket kändes ganska okej.
Det var liksom en av sakerna jag sa i torsdags när vi den lilla tjejkvällen
med goda drycker inblandade.
Då sa jag till och med till dom andra att jag var så glad för att jag inte pratat med
personen på ett tag, och så ringer denne natten efter!!! Hur jävla cp är inte det??
Det har varit   5  S A K E R  nu som jag pratat om som inträffat bara nån/några
dagar senare, är inte det ganska sjukt?? Slumpen??
Avskyr när det blir så för det sätter igång massa tankar i mitt huvud.

Ja för att komma tillbaka till det här med vända på dygnet grejjen så
har ju det även resulterat i att man sover lite för länge också tyvärr.
Vilket gör att jag får lite småångest, då hela dagen blir förstörd, som
den blev igår, var så jäkla trött hela dagen fast ja sov länge, så jag
orkade inte göra ett skit av det jag tänkte göra.

Men nu ska jag väl iallafall gå och slänga i mig lite mat sen ska
jag antingen rasta cykeln lite, innan den växer fast där den står,
eller ta en promenad.



Hööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0