Change Is Gonna Come


Gårdagen var lugn, eftersom jag jobbade hela dagen.
När jag slutade vid 22 så åkte jag ut till Heidi en sväng
och kollade på deras helt bedårande söta kattunge.
Usch va sugen jag blir, helt livsfarligt att åka och kolla
på sådär andras kissebebisar ju.

Ett tag var planerna att vi skulle åka en sväng till Kramfors
och festa men Hedi skulle hämta karln sin nere i sundsvall
på natten, så isåfall hade hon festa och jag fått chaufföra.
Men det det var ju så sent redan när jag kom så vi sket i det
och satt kvar hemma hos henne och drack te, surra skit och
spela lite tv-spel tills klockan var runt 1 då vi for neråt för
att hämta en minst sagt packad Patrik   =)  hahaha

När vi kom ner på sundsvall city så börja vi snurra runt
bland gatorna för att hitta krogen han satt på.
Och efter mycket om och men hitta vi dit, och han kom 
ragglandes ut, med en inte alldeles ful polare i släptåg =)

Jag vet inte hur man ska tolka kommentaren jag fick dock

- Och vem är denna docka?

Hahaha.....jag tänkte bara på att ja kände mig liten.....eller nå  =)


Nu ska jag slänga i mig lite käk, sen ska jag ut till svedje,
ev rida en sväng och kanske springa runt med kameran lite.




Medan man funderar på vad man ska göra
kan man slå sig ner och sjunga en visa.
(Källa: Nalle Puh - A.A. Milne)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du är en porslindocka sussi :)

2008-12-21 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0