dan före dan före dopparedag...

Ja snart är det julafton, god mat, klappar, och massa julmys!
Jag är så glad över att jag är ledig både julafton och juldagen.
Ska dock jobba annandagen även om jag bara behöver gå in
nån timme på förmiddagen eftersom hon ska iväg på middag
med mor och far sin, men ändå....så det blir inge partaja för min del.
Men jag hänger inte läpp för det, har aldrig sett "det speciella" med
att gå ut på juldagen, visst det är mer folk, hemvändare och så,
men mer folk innebär längre köer till ALLT, krogen, baren, toan,
matstället efter krogen och så trångt som fan på dansgolvet.
Näää jag klarar mig som sagt, visst skulle det ha vart kul att gå
ut med alla polare, men det kan ja ju egentligen göra nästan
vilken helg som helst  =)


Nää nu ska jag försöka göra nå vettigt härhemma, finns en del
att göra om man säger så, sen börjar jag jobba 16.30.
Och imorrn ska jag som sagt ner till birsta och stressa
halvt ihjäl mig i jakten på massa julklappar till folk.
Men men, vad gör man inte för sina nära och kära i juletider  =)


Se det snöar, se det snöar, det var väl roligt HURRA............... =)

Kommentarer
Postat av: äki

hej. nää jag förstår inte heller de där med att gå ut på juldagen, jag ska inte heller göra det och därför passade jag på att ta ett jobb pass på kvällen och dagen efter :)

2008-12-22 @ 22:33:38
Postat av: äki

Hej!

Du får söka sommarjobb där i sommar, och då kan jag rekommendera dig, men då måste du göra bra ifrån dig om du ska ha en tillsvidare anställning efter sommaren :) Men lager jobb är bra slitsamt för kroppen och inte roligt i längden, jag tycker jobbet är perfekt för mig, men det är bara för det är ett extra jobb med bra betalt, annars tycker jag att jobbet suger! :)

2008-12-25 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0