det blev kattaskit....

som min kära mormor brukar säga.
Då talar jag naturligtvis om lördagen,
som slutade som en riktig fjortisfylla med
spya och minnesluckor, attans var tok det blev.
Vet inte riktigt vad och när det började gå åt h*lvete
men det gjorde det iallafall och det kommer jag nog
få höra sen *usch*
Maten var sådär, showen såg vi inte mycket av, jag vet
inte när eller hur vi gick till krogen.
Har svaga minnen av att jag blev runtsläpad som en vante
inne på krogen och att jag var in på toa och hurka tills
Heidi dunka mig i ryggen och fråga om jag skulle skärpa
till mig, mmmm sa ja, men icke, hahahahaha..........

På julbordet kommer jag att vara spiknykter säger jag bara,
INTE EN DROPPE alkohol ska rinna längs min strupe iallafall.


Fan jag hade tänkt gå å lägga mig svintidigt idag, typ vid 22,
men kolla bara vad klockjäkeln är nu...hmm...aja



Goodnight people

Kommentarer
Postat av: äki

haha, kunde du inte vart sådär för när alla andra var stupfulla när du var på besök i september :)

Bilen är på G, om du mins att du bjöd mig o 3 herrar upp till landet! :)

2008-12-09 @ 19:35:29
Postat av: Teres

Man lär sig aldrig =) inte blir man bättre med åldern heller. vi lär ta en vända ihop nå tag bruttan =) krams

2008-12-13 @ 18:46:33
URL: http://teresk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0