En av stenarna har fallit....

Det är ganska mycket som har tyngt mig de senaste veckorna.
En av de tyngsta stenarna har haft med jobbet att göra, en ovisshet.
Men idag ramla äntligen den stenen av. Det finns fortfarande
en ovishett och massa obesvarade frågor men huvudsaken
är att den, för mig, viktigaste frågan så gott som är besvarad.

Så nu kan man ju vara lite lugnare inombords, kanske inte får
upp humöret igen på en gång, men lite iallafall.


Fick lönespec. idag, beloppet får väl duga, men utbetalningsdatumet
grämer mig så in i bomben!!! 23/12!!!
Dagen före julafton, och jag har inte köpt EN ENDA julklapp ännu!!
Dessutom jobbar jag den 23, börjar kl 16, så jag kommer få burna
ner till birsta innan jobbet och tokstressa mig igenom allting.
Kommer bli tufft, men jag är ju alltid ute i sista minuten så jag
borde väl klara det tycker jag, får försöka tänka ut allt i förväg vad jag
ska köpa till alla.


Nu ska jag kasta på mig lite kläder och åka ut till svedjeland,
kanske stallpyssla lite.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha hon är inte smart ibland, inte som mig som kan allt å är bäst! HAHA ;P

2008-12-17 @ 00:12:47
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0