F r e d a g e n . d e n . f e m t e . d e c e m b e r

Jag hoppas verkligen att alla ni som planerat in en kul
fredag får en supertrevlig kväll.
Själv ska jag jobba kl 16 så jag vet vad som väntar,
och det är inget jag ser fram emot.
En kväll hemma framför datorn/tv:n med ett glas rött istället
hade ju inte varit helt fel, och gosa lite med kissarna.

Men men, så eeereee........


Får väl förhoppningsvis en kalaskväll imorrn istället,
ska på "julfest", som jag valt att kalla det för jag vet inte
annars vad det är, på teatern här i stan.
Det bjuds på välkomstglögg, julmat med dryckespaket?
vad nu det innehåller, ska bli spännande.
Men ska nog ha med en fickplunta eller nå  =)  hahaha
Och så ska vi lyssna på Sara Lövgen, Stefan Hellstrand och sulo.
Hmm aja, we will se about that....

Vet iallafall för en gångs skull vad jag ska ha för tyg
på kroppen och jag tror att jag kommer känna mig ganska
fin för en gångs skull =)   Lite färggladare än vanligt kan ja ju säga  =)

Men fan va klockan har bråttom då =(  ta och tagga ner för fan,
aja dags att gå dom 10 meterna till jobbet nu,
vill inte, men måste väl....


Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0