......promises....

satt och tänkte på alla dessa nyårslöften som
avges hit och dit......själv har jag haft samma i flera
år och det har inte hänt ett endaste skit, har inte lyckats
klara dom med andra ord.

Så jag satt och fundera om jag kunde komma på nåt
löfte som jag liksom vet med mig att det här vet jag
att jag kan och kommer att klara......som typ en sporre
för att inte känna sig helt misslyckad när man återigen
misslyckas med dom "gamla vanliga" löftena  =)

Ska klura vidare lite på den.......men jag har ju faktiskt ett
löfte som jag redan nu har tjuvstartat med........men det
tänker jag inte tala om vad det är än, för då går det väl
åt skogen med det hela.
Kan bara säga att det känns ganska lätt just nu,
när jag faktiskt inte har något val   =)


Off to work om två timmar......bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0