sankta lucia

lucia kom och hon gick igen.......och så var denna dagen snart över.
Och jag kan inte påstå att jag är ledsen över det,
att dagen är över alltså  =)
Jobbat hela dagen och ska så göra imorrn med.
Får ju skuldkänslor gentemot kissarna mina när
jag jobbar sånna här helger.
Man vaknar på lördagsmorgon, hinner klappa lite
på dom sen är det iväg till jobbet, sen när man kommer
hem sent är det typ sängen nästan direkt för att palla med
nästa dag. Och så vaknar man på söndagsmorgon
klappar lite på dom och iväg till jobbet och kommer
inte hem förrän sent på kvällen igen och är då
svintrött och lättirriterad.
Avskyr dessa helger, tur att det bara är en gång på
på vårt 6 veckors-schema som det är såhär.

Ska väl pallra mig i säng nu, den kära brukaren har bestämt
att denne ska till kyrkan imorrn     *kräkreflex*
Kommer förmodligen sitta och kämpa för att inte somna  =(


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0