se det snöar....

ledig och lugn dag idag.
Hade tänkt sova läänge läänge idag men Myzak
kom och väckte mig 07.15,  men då drog jag
kudden över huvudet och snarka om igen.
När jag blivit väckt av samma drygo för tredje gången
så var ja så illa tvungen att kliva upp för kissblåsan
höll på att svämma över totalt.

Segade på lite grann härhemma innan jag begav mig ut
i snöyran och åkte ut till svedje en sväng.
Hade tänkte åka hem till Emma också nu ikväll,
men det blev senare där ute än vad ja tänkt,
och inte hade ja käkat någe heller, så det blev
till att åka hem och käka alldeles för sen middag istället.
Men gott var det, har hittat tillbaka min touch på
stroganoffen igen, har inte smakat som det brukar på
länge men idag så blev det smarremums =)

Snöar gör det som sagt ute också, myys tycker jag.
Heller två meter snö, än blank is eller massa jävla slask.

Ledig imorrn också så då gör vi ett nytt försök att sova
läänge, men eftersom Myse har fått för sig att han ska
väcka matte runt 7 på morgon två dagar i rad nu så får
vi se hur det blir med det där sovandet.

Nu tror jag att jag ska slänga på nån film,
eller så blir det att gå å lägga sig i brist på annat att göra.


hejsvejs lingonfejs


Kommentarer
Postat av: Mia

jag har en katt som håller på att krafsa på golvet hela tiden när jag väl ska sova istället!!! morr

2008-12-03 @ 07:15:58
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: äki

hihi, jag vet hur det är o bli väckt av katterna, fast idag fick jag sova till 8.30. Tips är ju öronproppar :) hehe och hur går det med bilderna från i fredas? :) vi har inge snö här nere!! och igår pratade jag med Magnus, 3 månader sen, helt underbart :)

2008-12-03 @ 09:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0