skrivlusten lyser med sin frånvaro....

har varken haft tid eller lust att skriva senaste dagarna,
och det av flera olika anledningar.

Har haft besök av J sen i lördags, så det är väl en av
anledningarna till att datorn har fått vila lite extra.


Ikväll ska vi på partaj, först hem till Heidi och Patrik
och käka god mat, intaga lite goda drycker och kanske
spela ett och annat roligt spel.
Sen ska vi vidare till en fest där i närheten, vet inte vad det
är för folk som kommer att vara där men jag tror det kan
bli ganska kul ändå.
Jag måste ju trots allt ta det lite lugnt iallafall eftersom jag ska
jobba imorrnbitti, skönt dock att jag bara jobba till 16 och inte
hela dagen, fick dessutom sovmorgon, så nu ska jag börja
9.30 istället för 9  =)   inte mycket men ändå.
Sen frågade jag även vad hon skulle göra på förmiddagen,
och jag ska tydligen springa till tvättstugan mellan 11-15 så
jag behöver inte beskymra mig över att behöva köra nå bil iallafall.


Jaja.....nu ska jag gå och förbereda maten lite, så vi kan käka senare
och så att jag kan lägga en matlåda till imorgon, annars lär
jag avlida på plats när fyllehungern börjar köra rally i mage och hjärna.


Men Ha en fuckin jäkla underbar nyårsafton för fasen  =)
och ta det lugnt med bomber och priiiten!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!................vi hörs 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0