sladda bil och julkäk...

jaopp det ska ja göra imorrn, eller rättare sagt
om typ 7 timmar  =(   fan va klockan är min ovän
just nu, den bara springer ifrån mig.

Kl 8 ska jag iallafall vara uppe på halkbanan.
Nej, jag har redan körkort och har så haft i några
år nu så det är inte till det  =)
Däremot ska vi få gå en utbildning genom jobbet,
och då ska vi ut på halkbanan och sladda runt.
Det ska bli riktigt kul och spännande, speciellt
då det inte är " exakt samma" som jag fick köra
när jag tog mitt körtkort.
Visst det är samma halka, men där jag gjorde min
halkkörning hade dom som en ställning på bilen
som dom kunde ställa in när dom ville att vi skulle
få känna på tex vattenplaning och andra typer av halka.
Här är det bilen själv som halkar runt så det kan ju
vara intressant att se om det upplevs lika,
fast det borde det ju göra.

Iallafall, efter den 3 timmar långa utbildningen så
ska vi bli bjudna på käk på Portalen.
Och så sist men inte minst så är det julbord
på kvällen nere i sundsvall på norra berget.

Kommer inte vara hemma särskillt mycket imorrn
heller känns det som, och inte få ja sovmorgon heller  =(

Så nu är det nattadags............sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0