stress stress stress...........

fasen också, eftersom jag är typ pank redan nu,
så lär jag få inhandla varenda jäkla julklapp
dagen innan julafton.....känner stressen redan nu.
Ska iallafall försöka komma på vad som ska köpas
till vem så att jag inte måste komma på det när jag
kutar runt i affärerna.


Myzak var iallafall snäll mot sin gamla trötta matte
imorse, han låg så snällt och tyst sovandes nere i fotändan
när jag vaknade.
Hmmm, nu börja han gapa nu istället, enbart för att
jäklas vet jag att det är, för om jag börjar jaga honom
så tycker han det är skitroligt, jäkla katt  =)

Aja, nu ska jag ta och klä på mig lite vettigare
(och varmare) kläder och ta mig ut till svedje igen, och sen
senare så ska jag hem till Emma ett tag.


And thats all for now

Kommentarer
Postat av: äki

Jag har köpt alla mina jul-klappar redan, inte för det är så många som får av mig då. kusinerna o syster! resten av pengarna går till mig :) Men nu snöar det hos oss, katterna sitter på balkongen och är så facinerade! love u

2008-12-04 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0