sussi is lite happy idag =)

bilen gick igenom besiktningen helt prickfritt,
inte ens nå bra att veta fick jag  =)
Såå underbart glad jag blev, och lite chockad först
för ja hade ju nästan förväntat mig att det skulle bli
nånting,   men icke   =)
im so happy happy!!!
Nu slipper jag tänka på det i ett år!


Från det ena till det andra,  fan va mycket snöö det har kommit nu!!
Är ju übermycket som har kommit ner på bara några timmar.
Kul kul, för imorrn ska jag ut och plumsa med polle  =)
Fast det beroende lite på hur snön är, vill juh inte gå på styltor  :s
Men annars bli det ridhuset  =)


Me like mycket snöööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

me hate snö nu när man måste gå till jobbet..

2008-12-11 @ 23:19:25
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0