Fan va coolt, gissa om jag tänker nappa!

Här sitter man och läser lite på de bloggar jag
kollar, oftast, dagligen och inne på Lilys sida
får jag se att hon tipsar om detta häftiga erbjudande:


(bilden är klickbar)

Enda "kravet" är att man ska ha en blogg som
varit aktiv i minst två månader
och du ska som jag
skriva ett inlägg i din blogg och länka till deras hemsida, så får
du välja ett valfritt par färgade månadslinser från serien Freshlook!

Jag tänker defenitivt nappa på detta, 
har alltid velat prova ha en annan ögonfärg.
Men jag använder mig ju varken av glasögon eller
linser i vardagen så jag ser detta som ett kanontillfälle att få prova.
Jag menar, man har väl inte "perfekt syn" hela livet     hahaha



 
Surfa in på   w w w . f a r g a d e l i n s e r . c o m
och kolla vettjja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0