va är felet???????

spelar ju ingen roll om jag så skulle gå å lägga mig
vid åtta på kvällen, skulle iallafall inte somna förrän
efter tolv............och blir som nu svintrött på morgonen.
Det riktigt svider i mina ögon, kroppen känns tung,
eller ja tyngre än vanligt.

Fan va drygt det är iallafall.......jag vill kunna vakna tidigt
en morgon och känna mig utvilad och pigg nån jäkla dag.
Speciellt jobbdagar, det är dom som blir jobbigast när
man fan knappt orkar hålla sig vaken när man är där  =(

Och nu är det dags igen, tillbaka till jobbet och kämpande
hela dagen för att inte ge upp och få nå bryt......



Lycka till........till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Mia

det där är ett syndrom som kommer när man bor själv.. iaf för mig.. när ja bodde med peppe kunde ja lägga mig halv tio å somna nu somnar jag tidigast tolv ett..

2008-12-10 @ 13:07:16
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0