wAnT iT aLL!

Attans var sur jag blir!!!!!!!!!!

Har suttit och plågat mig själv i ginas webbshop
ett bra tag nu, och så kommer såklart samma tanke som
alltid :   varför ser man alltid massa gosaker som man
vill ha när plånkan ekar värre än en sju mil djup grotta??

Har sett massa saker som jag skulle vilja klicka hem  =(
Fast helst av allt skulle jag vilja ge birsta en genomkörare
och shoppa loss som en galning.
Men med min vanliga tur så är det ju alltid så, och då menar
jag ALLTID, att har jag massa pengar att shoppa för då hittar
jag inte ett endaste skit, jag lovar, så har det jämnt varit!
Och så tvärtom förstås, som nu när man knappt har ett korvöre
kvar, då hittar man kläder så man skulle kunna göra om hela
sovrummet till en walkincloset och fyll upp den, typiskt!!


Börjar fan fundera på om jag ska ta ett extra jobb utöver mitt
vanliga arbete, bara ett tag så man kan få ihop lite pengar
och få ha lite roligt nån gång också.
Fan va man kan tycka synd om sig själv egentligen.

Och nu tycker jag ännu mer synd om mig själv, för
jag kolla precis på klockan och insåg att jag börjar
jobba om förtiofemminuter  =(      tvärkasst!


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0