Borde sova....

ska jobba imorgon, eller rättare sagt jag börjar jobba om 8 h.
Drygt. Har ingen lust, sen är det ett långt pass dessutom image1
Usch jag mår inge bra, men vad ska jag göra när jag inte vet vad som är fel??
Eller är det för många fel som jag vet om kanske??
Jag är så j*vla less på att pengarna är slut innan nästa månad ens har börjat.
Nu hade jag i oförsig väääldigt mycket räkningar men ändå, det är så tråkigt.
Sen måste jag fixa bilen image1 Några tusen där, sen ska jag skrapa ihop
anmälningsavgiften till ö-vik också innan den 18:de image1 och hur det ska gå till vette tusan.

Åååh jag orkar inte, vill inte bli en sån där tråkig människa som bara tjatar om pengar.
Men det måste ju vända snart tycker jag. Eller ska det fortsätta såhär??

Skulle så gärna vilja byta jobb, men till vad?? Skulle vilja plugga, men då var vi där igen, pengar!!

SÅ LESS

talk to you tomöra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0